Obec Dlouhomilov
Dlouhomilov

Mudr. Prachařová ve zdravotním středisku Nový Malín v době dovolené 14.7. - 18.7.2025 neordinuje. Zastupuje Mudr. Prachař v Rudě nad Moravou ve svých ordinačních hodinách.

* * * * *

V pondělí 14.07. a ve středu 16.07. budou úřední hodiny Obecního Úřadu od 09:00 hodin.

Pošta Dlouhomilov-změna otevírací doby: v pondělí 14.07.2025 od 08:00 hod do 11:00 hod a ve středu16.07.2025 od 14:00 hod do 17:00 hod. Ostatní dny je otevřeno dle běžné otevírací doby.

Knihovna bude přístupná v době otevírací doby Pošty Dlouhomilov.

*****

Červencový svoz plastů se přesouvá z 31.07. na 24.07 2025!!!

*****

  • *02.08.2025 - Ženatí vs. svobodní
  • *16.08.2025 - Hasičské slavnosti u příležitosti 145. výročí založení SDH Dlouhomilov 
  • *Stále probíhá výtvarná soutěž na téma: "DLOUHOMILOV MÝMA OČIMA"                                                                                                                                   

 

Podání podnětu na porušování povinností v oblasti ochrany veřejného zdraví (nadměrný hluk a vibrace)

3. Pojmenování (název) životní situace

Podání podnětu na porušování povinností v oblasti ochrany veřejného zdraví (nadměrný hluk a vibrace)

4. Základní informace k životní situaci

V případě obtěžování obyvatel nadměrným hlukem nebo vibracemi může každý občan České republiky podat podnět.

Prověřuje se, zda jsou dodrženy požadavky stanovené v § 30 odst. 1 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Každý občan, který je obtěžován nadměrným hlukem nebo vibracemi.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Prověřit, zda jsou splněny požadavky stanovené v § 30 odst. 1 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podnět je možné podat písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem.

8. Na které instituci životní situaci řešit

S podnětem se obraťte na příslušnou krajskou hygienickou stanici nebo územní pracoviště v místě, kde se zdroj nadměrného hluku nebo vibrací nachází.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Podnět musí obsahovat sdělení, o jaký zdroj obtěžování se jedná, kde je umístěn a kdy vás nejvíce obtěžuje (den v týdnu), ve které denní či noční době.

Dále uveďte kontaktní adresu nebo telefonní číslo, aby s vámi pověřený pracovník mohl projednat další nezbytnosti.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty jsou řešeny v souladu se správním řádem.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Provozovatelé zdroje nadměrného hluku nebo vibrací.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podnět můžete na příslušnou krajskou hygienickou stanici zaslat v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem.

28. Popis byl naposledy aktualizován

25.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Obec

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.
Volně ke stažení:

Rozpočet

Rozpočet

Záchranný kruh

ČEZ odstávky

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky
Partneři