Výpis údajů z Registru obyvatel prostřednictvím CzechPOINT@home
3. Pojmenování (název) životní situace
Výpis údajů z Registru obyvatel prostřednictvím CzechPOINT@home
4. Základní informace k životní situaci
Výdejem údajů z Registru obyvatel (dále jen "ROB") se rozumí poskytnutí údajů, které jsou v ROB o fyzické osobě ("subjektu údajů") vedeny.
O vydání výpisu údajů z ROB může požádat subjekt údajů podle § 58 zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech, ve znění pozdějších předpisů.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Žádost může podat žadatel ze své vlastní datové schránky fyzické osoby.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku fyzické osoby.
Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Řešení životní situace se zahajuje vyplněním formuláře "Žádost o výpis údajů z Registru obyvatel", který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).
Na základě vyplnění žádosti (formuláře) a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek je zpracován elektronický výpis údajů z ROB.
Výpis je automaticky zaslán do datové schránky žadatele jako datová zpráva určená do vlastních rukou.
Výpis obsahuje identifikaci žadatele, a dále může obsahovat kompletní údaje k osobě žadatele, případně jen výčet žadatelem vybraných údajů, které jsou o něm v ROB vedeny.
8. Na které instituci životní situaci řešit
V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy, žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné; totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formulář "Žádost o výpis údajů z Registru obyvatel" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Vydání elektronického výpisu údajů z ROB prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti služeb registru.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
28. Popis byl naposledy aktualizován
13.03.2018
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.
Obec
DOTACE
Oprava chodníku v centru obce Dlouhomilov
Úprava vstupu objektu obecního úřadu
Restaurování sochy sv. Jana Nepomuckého
Podpora OK - rest. pomníku 2. světové války.docx
Podpora OK - oprava autobusových zastávek
Dlouhomilov - publicita OLKR.2021_prodejna
Dlouhomilov - publicita OLKR.2021_klubovny
MAS Šumperský venkov_Dlouhomilov
Podporujeme spolkový a komunitní život v obci Dlouhomilov
MAS Šumperský venkov_Dlouhomilov
Pořízení interiérového vybavení obecního klubu pro spolkovou a komunitní činnost v obci Dlouhomilov
Pořízení ochranných prostředků pro zasahující hasiče JSDH Dlouhomilov
Oprava místních komunikací v obci Dlouhomilov
Pořízení vybavení pro kulturní a společenský život v obci Dlouhomilov