Obec Dlouhomilov
Dlouhomilov

Mudr. Prachařová ve zdravotním středisku Nový Malín v době dovolené 14.7. - 18.7.2025 neordinuje. Zastupuje Mudr. Prachař v Rudě nad Moravou ve svých ordinačních hodinách.

* * * * *

V pondělí 14.07. a ve středu 16.07. budou úřední hodiny Obecního Úřadu od 09:00 hodin.

Pošta Dlouhomilov-změna otevírací doby: v pondělí 14.07.2025 od 08:00 hod do 11:00 hod a ve středu16.07.2025 od 14:00 hod do 17:00 hod. Ostatní dny je otevřeno dle běžné otevírací doby.

Knihovna bude přístupná v době otevírací doby Pošty Dlouhomilov.

*****

Červencový svoz plastů se přesouvá z 31.07. na 24.07 2025!!!

*****

  • *02.08.2025 - Ženatí vs. svobodní
  • *16.08.2025 - Hasičské slavnosti u příležitosti 145. výročí založení SDH Dlouhomilov 
  • *Stále probíhá výtvarná soutěž na téma: "DLOUHOMILOV MÝMA OČIMA"                                                                                                                                   

 

Vydání elektronického výpisu z evidence Rejstříku trestů právnických osob prostřednictvím CzechPOINT@home

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání elektronického výpisu z evidence Rejstříku trestů právnických osob prostřednictvím CzechPOINT@home

4. Základní informace k životní situaci

Na základě vyplnění žádosti (formuláře) v rozhraní CzechPOINT@home a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek, je vydán elektronický výpis z Rejstříku trestů právnických osob.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žádost může podat:

  • fyzická osoba s přístupem do datové schránky,
  • podnikající fyzická osoba s přístupem do datové schránky,
  • právnická osoba s přístupem do datové schránky.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku. Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.
Postup pro řešení životní situace je součástí formuláře, kterým se podává žádost o vydání výpisu z rejstříku.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Řešení životní situace se zahajuje vyplněním formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

8. Na které instituci životní situaci řešit

V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy. Žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.
Žádost lze podat také přímo na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné. Totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.
V případě podání žádosti na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT je třeba se prokázat občanským průkazem nebo cestovním pasem.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "Výpis z Rejstříku trestů právnických osob" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Vydání elektronického výpisu z evidence Rejstříku trestů právnických osob prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti cílového rejstříku.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Žádost se podává prostřednictvím formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.11.2014

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Obec

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.
Volně ke stažení:

Rozpočet

Rozpočet

Záchranný kruh

ČEZ odstávky

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky
Partneři